Adverteren

Adverteren in de Klapper rendeert. Dat kunnen onze duizenden klanten getuigen. Hier vind je alles wat je moet weten om ook een advertentie te plaatsen die opbrengt.
In gemeenten waar De Klapper al een tijdje bestaat zal men het je bevestigen: het adressenboek maakt deel uit van het interieur. Waar De Klapper verschijnt, verdwijnen de witte en de gele gids in een verloren schuif. Het is De Klapper die prominent naast het telefoontoestel blijft liggen. Het zijn onze adressengidsen die tot op de draad versleten zijn als een nieuwe editie in de bus valt. Kortom, het is in De Klapper dat jouw advertentie rendeert.

De Klapper verschijnt om de twee jaar. Dat wil zeggen dat je advertentie twee jaar aan een stuk opgemerkt wordt. Maar dat betekent ook dat je maar één keer om de twee jaar betaalt voor een advertentie. Dat is nét iets anders dan bij een advertentieblad dat wekelijks verschijnt en na een dag al bij het oud papier verdwijnt.

Wie een advertentie koopt op het papier van De Klapper, krijgt er gratis ook een internetvermelding bij. Ook daarover lees je hieronder meer.

De Klapper focust op je doelgroep.

  1. Gericht
    Het is bewezen dat mensen voor meer dan 90% van hun aankopen of diensten een beroep doen op handelaars uit eigen streek. Het heeft dus geen zin om dure advertenties te plaatsen in gouden of andere gele gidsen die in een verre boog op meer dan twintig kilometer van je cliënteel terechtkomen. Zonde van het weggegooid geld is dat. Wie in De Klapper adverteert, investeert zijn reclamebudget gericht: in zijn eigen gemeente of in de onmiddellijke buurgemeenten.
  2. Bij iedereen
    Veel reclame verdwijnt in de onoverzichtelijke pak papier die iedereen wekelijks thuis in de bus krijgt. Bij De Klapper is dat anders. Onze adressengidsen worden apart bedeeld en huis aan huis afgeleverd bij álle inwoners, ook bij wie een sticker kleeft dat hij geen reclamedrukwerk wenst. Onze gidsen leiden daar verder een druk geraadpleegd leven in de onmiddellijke buurt van de telefoon.
  3. Twee jaar lang
    De Klapper verschijnt ongeveer om de twee jaar. Al die tijd worden onze gidsen nauwgezet bijgehouden door de mensen, want niemand kan de gids missen. Dat wil zeggen dat al die tijd je advertentie ook in het oog springt. Ken je nog uitgaven waar je reclame zo lang dagelijks rendeert?